Dokument‎ > ‎

Regionalpolitiskt program

Grönt program för Örebroregionen – regionalpolitiskt program för Miljöpartiet de gröna i Örebro län
Antaget av årsmötet 2013-03-17. Gäller mandatperioden ut (2014-2018). Programmet är styrande för våra politiker i Region Örebro län och vägledande för kommunpolitikerna.

Regionalpolitiskt program 2018-2022
På årsmötet 2017-03-16 antogs det regionalpolitska programmet som kommer att gälla under nästa mandatperiod. Precis som det förra programmet är det här styrande för våra politiker i Region Örebro län och vägledande för kommunpolitikerna. Programmet finns här i tre olika versioner. Hämta filen genom att klicka på pilen för respektive fil till höger. Programmet kan med fördel användas av lokalavdelningarna vid framtagande av valmaterial och kommer att användas som grund för distriktets valmanifest.
- Enkelsidig utskrift: För dig som vill skriva ut en enkelsidig version eller läsa programmet på nätet.
- Dubbelsidig utskrift: För dig som vill skriva ut programmet dubbelsidigt, till exempel som ett häfte.
- Interaktiv PDF: För din som vill läsa programmet digitalt och ha möjlighet att klicka dig fram mellan olika kapitel.
15 jan. 2015 00:23
5 apr. 2017 07:03